CareEvent firmy Philips wideo

Dysponując kontekstem klinicznym, pracownicy Centrum Zdrowia Matki i Dziecka Isala mogą w przypadku alarmu podejmować właściwe decyzje — zareagować na alarm, przekazać go innemu członkowi personelu lub uznać za niewymagający interwencji.

Zarządzanie alarmami

Usługi analityczne, doradcze, szkoleniowe i sprawozdawcze połączone z konfigurowalnymi

technologiami alarmowymi i dostosowane do potrzeb organizacji.

 

Fałszywe alarmy wizualne i dźwiękowe sygnalizowane w warunkach intensywnej terapii mogą zwiększać liczbę błędów medycznych oraz niepotrzebnie stresować i obciążać personel i pacjentów1. Niektórzy członkowie personelu odbierają od 150 do 350 alarmów na pacjenta dziennie2. Taka sytuacja może przyczyniać się do wypalenia zawodowego personelu i obniżenia wydajności jego pracy, a także skutkować niepotrzebnymi przeniesieniami pacjentów na OIT i wydłużeniem czasu ich hospitalizacji3.

Ikona opcje współpracy

Szereg opcji współpracy

Rozwiązanie firmy Philips do zarządzania alarmami obejmuje szeroką gamę opcji ulepszeń dostosowanych do potrzeb i celów organizacji. Oferujemy różne poziomy współpracy, w zależności od potrzeb klienta:

Poziom 1: Rozpoczęcie pracy

Przy rozpoczynaniu korzystania z rozwiązań Philips kluczowe znaczenie ma szybkie zapoznanie z nimi całego personelu. Nasza oferta na poziomie wstępnym obejmuje solidne przeszkolenie personelu, które pozwala mu prawidłowo, skutecznie i pewnie korzystać z nowych rozwiązań.

Korzyści:

Lepsze wykorzystanie podstawowych narzędzi wspomagających podejmowanie decyzji klinicznych (CDS)

Technologie bazowe:

Poziom 2: Rozszerzenie programu

W ramach doskonalenia programu klienta wykraczamy poza podstawy i w ścisłej współpracy z klientem projektujemy rozwiązanie, które uzupełnia jego procesy i pomaga mu skupić się na tym, co naprawdę ważne: na pacjentach.

Korzyści:

Optymalizacja konfiguracji monitorów, procedur i procesów w oparciu o nasze rekomendacje dotyczące zmian

Monitorowanie dostosowane do potrzeb klienta, pozwalające lekarzom na podejmowanie trafnych decyzji i podniesienie poziomu opieki nad pacjentem

Konkretne rekomendacje dotyczące zmian, oparte na wynikach badań klinicznych i wspomagane analizą danych

Technologie bazowe:

Poziom 3: Ciągłe doskonalenie

W ramach naszej najbardziej zaawansowanej oferty oceniamy główne wyzwania, przed którymi obecnie stoi klient, i przedstawiamy rozwiązania dotyczące zarówno zarządzania zmianą, jak i możliwości technicznych — w tym pozyskiwania danych z wielu źródeł, nie tylko monitorów, dzięki którym można uzyskać bardziej całościowy obraz.

Korzyści:

Zmniejszenie niepotrzebnych różnic poziomu opieki poprzez uproszczenie procesów

Solidna podstawa, na której można budować przyszłe relacje w zakresie badań i innowacyjności

Elastyczne rozwiązania szkoleniowe spełniające określone cele i potrzeby klienta

Technologie bazowe:

Ikona znaku zapytania

Czy rozwiązanie do zarządzania alarmami przyda się w Twojej organizacji?

Jednostki, które decydują się na rozwiązanie Philips, uzyskują zarówno sprzęt, technologie, jak i wiedzę kliniczną. System zarządzania alarmami firmy Philips jest dostępny dla klientów tam, gdzie występuje ryzyko znacznej liczby fałszywych alarmów.

Skutki dla opieki nad pacjentem

Ocena środowiska pracy i przebiegających procesów, w połączeniu z właściwą technologią, może przyczynić się do usprawnienia procedur roboczych i poprawy kluczowych wskaźników wydajności (KPI).

Niepotrzebne obciążenie lekarzy

Ułatwianie podejmowania decyzji klinicznych, dzięki ustandaryzowaniu wyświetlanych raportów z wcześniej przeanalizowanych danych

Wpływ na samopoczucie i jakość snu pacjentów i ich rodzin

Rekomendacje oparte na zebranych danych są wdrażane, realizowane i poddawane ponownej ocenie w celu oceny efektów (stanu „przed i po”).

Ruskin KJ, Hueske-Kraus D. Alarm fatigue: impacts on patient safety. Curr Opin Anaesthesiol. 2015 Dec;28(6):685-90 Wilken M, Hüske-Kraus D, Klausen A, et al. Alarm fatigue: causes and effects. Stud Health Technol Inform. 2017;243:107-111.

ECRI Top 10 Technology Risks 2017-18.

Keith J. Ruskina and Dirk Hueske-Kraus, Alarm fatigue: impacts on patient safety, rocznik 28, numer 6, grudzień 2015 r.

Multicentric study of monitoring alarms in the adult intensive care unit (ICU): a descriptive analysis”, Intensive Care Medicine, 1999, V: 12 E:12, str. 1360–1366.

Konkani A, Oakley B, Bauld TJ: Reducing hospital noise: a review of medical device alarm management. Biomed Instrum Technol 2012, 46(6):478-87

Görges M, Markewitz BA, Westenskow DR: Improving Alarm Performance in the Medical Intensive Care Unit Using Delays and Clinical Context. Anesth. Analg.  2009, May 1,  108: 1546-1552

AAMI Foundation. Clinical alarm: Konferencja z roku 2011 z udziałem AAMI, FDA, TJA, ACCE i ECRI Institute. 2011.

ECRI Institute. ECRI Institute Announces Top 10 Health Technology Hazards for 2015. www.ecri.org/press/Pages/ECRI-Institute-Announces-Top-10-Health-Technology-Hazards-for-2015.aspx2016.

10 Sendelbach S, Funk M. Alarm fatigue: a patient safety concern. AACN Adv Crit Care 2013;24:378–86. 10.1097/NCI.0b013e3182a903f9 www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/24153215

11 Kowalczyk L. Suit over cardiac monitor settled - MGH patient died despite alarms. Boston Globe 2011. 

12 Kowalczyk L. ‘Alarm fatigue’ a factor in 2d death - UMass hospital cited for violations. Boston Globe 2011. 

13 Drew BJ, Harris P, Zègre-Hemsey JK i wsp. Insights into the problem of alarm fatigue with physiologic monitor devices: a comprehensive observational study of consecutive intensive care unit patients. PLoS One 2014;9:e110274

14 1371 journal pone 0110274 www.ncbi.nlm.nih.gov/pmc/articles/PMC4206416/

15 AAMI Foundation’s HTSI (Healthcare Technology Safety Institute): Using Data to Drive Alarm System Improvement Efforts: The Johns Hopkins Hospital Experience. Johns Hopkins Hospital 2012

16 Welch J: An evidence-based approach to reduce nuisance alarms and alarm fatigue. Biomed Instrum Technol  2011, Spring;Suppl:46-52

17 Imhoff M, Kuhls S, Gather U i wsp.: Clinical relevance of alarms from bedside patient monitors. Crit Care Med 2007, 35(suppl):A178

18 Just a nuisance? Alarm management white paper

 

Oświadczenie: wyniki uzyskane przez konkretnych klientów nie stanowią podstawy do przewidywania wyników w innych przypadkach, które mogą się różnić.

*

Informacje kontaktowe

* To pole jest wymagane

*
*
*
*
*
*
*
*
*

Prosimy o doprecyzowanie czego oczekujesz w odpowiedzi

We work with partners and distributors who may contact you about this Philips product on our behalf.

*
*

Final CEE consent

You are about to visit a Philips global content page

You are about to visit the Philips USA website.

Naszą witrynę najlepiej wyświetlać w najnowszych wersjach przeglądarek Microsoft Edge, Google Chrome lub Firefox.