Zarządzanie opracowanymi z myślą o pacjentach procedurami roboczymi praktycznie z każdego miejsca dzięki funkcji synchronizacji baz danych różnych oddziałów, pochodzących od różnych dostawców i w różnych lokalizacjach.
Niewymagające dodatkowych zasobów rozwiązanie do zarządzania przebiegiem pracy i danymi klinicznymi zostało opracowane z myślą o zwiększeniu efektywności i poprawie jakości diagnostyki i leczenia pacjentów.
Wygoda
Współdzielony moduł ustalania terminów badań ułatwia pracę w każdych okolicznościach, co przekłada się na wyższy komfort pacjentów oraz pomaga w komunikacji z personelem medycznym.
Efektywność
Automatyzacja etapów diagnostyki pacjenta – od momentu przyjęcia zlecenia po przekazanie wyników – zmniejsza ryzyko błędów i poprawia jakość opieki.
Integracja
Niewymagający dodatkowych zasobów internetowy interfejs umożliwia dostęp do opisów i procedur roboczych z różnych oddziałów – zarówno przed akwizycją i zapisaniem danych klinicznych, jak i po wykonaniu tych czynności.
Aplikacja do zarządzania zleceniami
Prosty, intuicyjny i szybki wybór procedur (również z listy ulubionych) ułatwia wystawianie zleceń na badania radiologiczne. Aplikacja komunikuje się z m.in. z systemami EMR i systemami laboratoryjnymi, co eliminuje konieczność ręcznego wprowadzania danych.
Aplikacja do planowania terminów i rejestracji wizyt
Sprawniejszy przebieg pracy dzięki możliwości szybkiego planowania terminów z użyciem wizualnych wskaźników. Automatyczne sugestie lub ręczne wprowadzanie terminów z jednoczesnym uwzględnieniem różnych badań i metod.
Aplikacja z dokumentacją dla techników
Dostęp do istotnych informacji zebranych na wcześniejszych etapach pracy oraz łatwy dostęp do starszych obrazów za pośrednictwem modułu przeglądarki Vue Motion. Możliwość zmiany/dodawania badań oraz monitorowania listy oczekujących pacjentów (z uwzględnieniem czasu oczekiwania, przygotowań do badania oraz przepływu podawanego środka kontrastowego).
Aplikacja dla radiologów
Uzasadnienia i priorytety badań umożliwiające zweryfikowanie zasadności zleconych badań, ustalenie priorytetów i uzyskanie dodatkowych informacji. Dostęp do istotnych informacji (takich jak zeskanowane dokumenty, notatki technika itp.) wprowadzonych przez radiologa interpretującego.
Funkcja indeksacji różnych archiwów przechowywanych na serwerach danej placówki medycznej pozwala na wyświetlanie użytkownikom końcowym pojedynczej i spersonalizowanej listy roboczej.
Bezpieczeństwo
Oparty na uprawnieniach mechanizm importu, który gwarantuje, że do funkcji zarządzania badaniami, zleceniami, danymi pacjentów i dokumentami dostęp będą mieć wyłącznie upoważnieni użytkownicy lub grupy użytkowników.
Elastyczność
Możliwość wyświetlania wielu list roboczych na jednym ekranie – np. listy roboczej konkretnych podspecjalizacji oraz listy roboczej radiologii ogólnej.
Efektywność
Bezpośrednie uruchamianie przeglądarki diagnostycznej i modułu tworzenia opisów.
Współdzielona globalna lista robocza
Możliwość łatwego pozyskiwania obrazów i tworzenia opisów w obrębie różnych placówek. Rezydenci mogą być w tym samym czasie do dyspozycji kilku placówek.
Automatyczne przesyłanie najpilniejszych badań do najbardziej wykwalifikowanych radiologów przyspiesza proces ich opisywania, co pozwala na szybsze zastosowanie właściwego leczenia.
Koordynacja
Użytkownicy mogą interpretować badania dotyczące określonych podspecjalizacji, a także inicjować proces wzajemnej kontroli w celu podniesienia jakości diagnostyki.
Produktywność
Automatyczna prezentacja najbardziej odpowiedniego badania przyspiesza pracę. Pulpit z działającymi w czasie rzeczywistym narzędziami analitycznymi umożliwia monitorowanie wskaźników wydajności i jakości usług oraz podejmowanie na ich podstawie odpowiednich działań.
Komunikacja
Dostęp do opisów i informacji na temat postępów dla lekarza zlecającego. Funkcje udostępniania ekranu, chatu i hiperłączy z zaproszeniami, które umożliwiają praktyczną telemedycynę, ułatwiają współpracę online i czynią ją bardziej efektywną.
Zgodność
Bezproblemowa współpraca z wszystkimi modułami dostępnymi na platformie Clinical Collaboration Platform firmy Philips (Enterprise Viewer, Interactive Reporting, Administration oraz Diagnostic Client).
Priorytetyzacja
Dostępność list roboczych uwzględniających podspecjalizacje i priorytety (w tym list dotyczących zarządzania relacjami).
Zrównoważone obciążenie zadaniami
Możliwość bardziej zrównoważonej dystrybucji zadań dotyczących opisywania obrazów.
Kontrola jakości
Efektywniejsza kontrola jakości interpretacji dzięki wzajemnym ocenom.
Mechanizm ekspozycji
Opracowany przez nas mechanizm, który gwarantuje, że żadne badanie nie zostanie pominięte podczas interpretacji.
Brak kosztownych integracji
Wyjątkowa efektywność działania dzięki wyeliminowaniu konieczności przeprowadzania kosztownych integracji rozproszonych systemów.
Powiązane materiały
Automatyczne przesyłanie najpilniejszych badań do najbardziej wykwalifikowanych radiologów przyspiesza proces ich opisywania, co pozwala na szybsze zastosowanie właściwego leczenia.
* Materiał wideo udostępniony dzięki uprzejmości ITN Imaging Technology News, itnonline.com.
Wypełnij formularz, abyśmy mogli się z Tobą skontaktować.
You are about to visit a Philips global content page
ContinueStrona przeznaczona wyłącznie dla osób, które stosują wyroby medyczne jako profesjonaliści, w tym osób wykonujących zawody medyczne, osób działających na rzecz podmiotów ochrony zdrowia lub podmiotów prowadzących obrót wyrobami medycznymi w charakterze profesjonalnym.
Czy jesteś osobą spełniającą powyższe kryteria?