Wsparcie serwisowe w dobie pandemii koronawirusa (COVID-19)

Aby uzyskać informacje na temat wsparcia technicznego Twojego produktu Philips, napisz do nas na adres: serwis.medyczny@philips.com

Nieustający wysiłek oraz poświęcenie lekarzy, pielęgniarek i zespołów ratownictwa medycznego pomagających pacjentom w czasie pandemii są dla nas źródłem ogromnej inspiracji. Kiedy cały personel medyczny na pierwszej linii frontu walczy o zdrowie i życie chorych, Philips robi wszystko, aby zapewnić mu dostęp do naszych usług. Możesz liczyć na naszą pomoc.

 

Mamy świadomość, że obecnie bardziej niż kiedykolwiek wcześniej ważne jest, abyśmy pozostawali ze sobą w ścisłym kontakcie.

Nurse helping with covid

Customer Services Portal


Customer Services Portal to aplikacja internetowa umożliwiająca zarządzanie szeroką gamą usług na poziomie jednego produktu, zdarzenia serwisowego, placówki, umowy i nie tylko.

Czy wiesz, że aplikacja pozwala na tworzenie niekrytycznych zgłoszeń serwisowych przez całą dobę przez siedem dni w tygodniu?

Napisz do nas na adres: serwis.medyczny@philips.com
technician helping out repairing philips devices

Serwis zdalny i łączność

 

Serwis zdalny Philips pozwala zminimalizować nieplanowane przestoje sprzętu dzięki wsparciu technicznemu, reagowaniu na alarmy i proaktywnemu monitorowaniu całą dobę przez siedem dni w tygodniu.
 

Serwis zdalny Philips świadczy usługi techniczne, kliniczne i edukacyjne przydatne w osiągnięciu maksymalnej wydajności sprzętu, wspieraniu i szkoleniu personelu oraz zapewnieniu pacjentom najlepszej możliwej jakości opieki.

Usługi konsultantów


Niestandardowe pulpity z narzędziami analitycznymi zapewniają oparte na danych informacje na temat wskaźników i trendów pacjentów, w tym informacje specyficzne dla COVID-19, takie jak liczba osób z przebiegiem objawowym, potwierdzoną diagnozą, miejsce ich zamieszkania oraz możliwe do zaobserwowania trendy.

Powiązane rozwiązania

  • Wsparcie w walce z COVID-19 dla personelu medycznego związanego z diagnostyką obrazową

    Wsparcie w walce z COVID-19 dla personelu medycznego związanego z diagnostyką obrazową

  • Jak firma Philips wspiera walkę z koronawirusem (COVID-19)  w obszarze monitorowania pacjenta.

    Jak firma Philips wspiera walkę z koronawirusem (COVID-19) w obszarze monitorowania pacjenta.

  • Wentylacja nieinwazyjna i intensywna opieka

    Wentylacja nieinwazyjna i intensywna opieka

  • Philips wspiera walkę z koronawirusem (COVID-19) przez prowadzenie zdalnych badań przesiewowych i zdalne monitorowanie chorych

    Philips wspiera walkę z koronawirusem (COVID-19) przez prowadzenie zdalnych badań przesiewowych i zdalne monitorowanie chorych