Aby uzyskać informacje na temat produktów konsumenckich firmy Philips lub dostępnego wsparcia produktowego w dobie pandemii COVID-19, kliknij tutaj.
    COVID-19

    Wsparcie serwisowe i usługi zdalne w dobie pandemii koronawirusa (COVID-19)

    Aby uzyskać informacje na temat wsparcia technicznego Twojego produktu Philips, napisz do nas na adres: serwis.medyczny@philips.com

    Usługi z zakresu konserwacji produktów

    Zgłaszanie usterek niekrytycznych działowi serwisu w trybie 24/7

     

    Customer Services Portal firmy Philips to aplikacja internetowa umożliwiająca zarządzanie szeroką gamą usług na poziomie jednego produktu, zdarzenia serwisowego, placówki, umowy i nie tylko.

    Nie masz jeszcze konta?

    Utrzymanie maksymalnej sprawności działania sprzętu

     

    Serwis zdalny firmy Philips może pomóc skrócić czas przestoju urządzeń dzięki konserwacji prognostycznej, sprawnemu reagowaniu na komunikaty sprzętowe i proaktywne monitorowanie przez całą dobę, siedem dni w tygodniu. Dzięki tej platformie użytkownicy mają dostęp do zdalnych usług z zakresu pomocy technicznej i klinicznej oraz do materiałów edukacyjnych, co pozwala im zwiększać, a następnie utrzymywać najwyższy poziom sprawności sprzętu, świadczenia usług oraz szkolenia personelu.

    Serwisanci terenowi

    Umowy serwisowe Flexible RightFit dostosowujące się do zmieniających się potrzeb placówek

     

    Umowy serwisowe Flexible RightFit firmy Philips mają na celu zapewnienie użytkowania urządzeń obrazujących, systemów monitorowania pacjentów i ultrasonograficznych z maksymalną wydajnością. Dobiera się je tak, aby zapewnić placówkom kompleksowe wsparcie umożliwiające osiąganie ich celów z zakresu opieki nad pacjentami oraz założeń operacyjnych i finansowych.

    Nasi serwisanci świadczą usługi zgodnie z wymogami dostępu obowiązującymi w placówkach klientów i są wyposażeni we własne środki ochrony osobistej. Zapewniamy wsparcie nie tylko długoterminowo, ale także doraźnie — w walce z chwilowymi trudnościami.

    Usługi z zakresu edukacji klinicznej w związku z pandemią COVID-19

    Nasi klienci mogą korzystać zarówno z wirtualnych, jak i prowadzonych w placówkach kursów edukacyjnych poświęconych tematyce opieki nad pacjentami z COVID-19.

     

    Firma Philips regularnie opracowuje i publikuje webinaria dotyczące COVID-19, warto więc być na bieżąco z materiałami aktualizowanymi na naszej witrynie internetowej.

    • Wirtualne webinaria
    • Wirtualne szkolenia produktowe i sympozja
    • Informacje o możliwościach przysposabiania produktów już dostępnych w placówkach i usługi z zakresu edukacji klinicznej w celu wspierania wdrażania i uruchamiania rozwiązań

    Jesteśmy z Tobą

    organizacja

    Doskonała organizacja na potrzeby zapewniania wsparcia

     
    Nasze zasoby i możliwości dostosowaliśmy tak, aby móc dostarczać sprzęt ze sprawniejszym dostępem do informacji i rozwiązań przeznaczonych dla ochrony zdrowia w celu zapewniania przez nią skutecznej opieki.
    zdolność dostosowywania się

    Zdolność nieustannego dostosowywania się

     
    Dostosowujemy i udoskonalamy nasze produkty i technologie z uwzględnieniem złożoności chorób, populacji pacjentów i warunków opieki.
    Połączenia

    Łączność

     
    Aby umożliwić nawiązywanie współpracy między zespołami opieki i pomagać systemom medycznym w jak najskuteczniejszej komunikacji na etapie przygotowywania do podjęcia opieki, leczenia i powrotu do normalności, korzystamy z naszej infrastruktury i platform.
    Uwaga: nie wszystkie produkty są dostępne w niektórych krajach. Aby uzyskać pełne informacje na temat ich dostępności, należy skontaktować się z przedstawicielem firmy.
    *

    Oczekiwania

    * To pole jest wymagane
    *
    *
    *
    *
    *
    *
    *
    *
    *
    Prosimy o doprecyzowanie czego oczekujesz w odpowiedzi
    We work with partners and distributors who may contact you about this Philips product on our behalf.
    *
    *

    Final CEE consent